RC Forum

Det hyggelige RC-forumet.

Spektrum AR636 AS3X

4 poster, 0 besvarte
  1. Benz
    Benz avatar
    30 poster
    20 jan 2016
    Lenke til denne posten
    Når jeg har lastet ned software for programmering så er det ingen meny for dual rate og expo. 
    Noen som har vært borti dette.

Mvh
    Anders
  2. janmb
    janmb avatar
    2 poster
    25 aug 2016 in reply to Benz
    Lenke til denne posten
    Bruker du mobilapp eller PC-program til dette?

Menyene for rates/expo etc er der, men det kan være litt forvirrende og ikke 100% fritt for bugs heller.

Om jeg husker riktig starter det hele opp inne i en meny som heter basic setup eller lignende, og du må ut av denne for å finne de andre valgene.

Anbefaler Spektrum sin egen videoserie på youtube om hvordan man tuner AS3X - veldig informativ og tydelig.
  3. Benz
    Benz avatar
    30 poster
    25 aug 2016 in reply to janmb
    Lenke til denne posten
    Hei. Takk for svar. Jeg brukte PC programmet først. Da det ikke funket kjøpte jeg ny kabel og bruker nå mobilen. Da fungerer det.

Mvh Anders.
  4. janmb
    janmb avatar
    2 poster
    25 aug 2016 in reply to Benz
    Lenke til denne posten
    Aha. Har kabler til begge deler selv, men andri rotet meg til å bruke PC-versjonen ennå så kan ikke bidra mye der. Men det ville være veldig merkelig at ikke rates og expo var støttet der også - det er jo helt grunnleggende for å kunne sette opp en modell fullverdig.
4 poster, 0 besvarte

Copyright © 2003-2014 RG Consulting / Syn-RG
Alt innhold på disse sidene tilhører RG Consulting / Syn-RG med enerett.
Googles personvernregler gjelder ved all bruk av dette nettsted.

Innholdet er beskyttet etter åndsverksloven. Bruk av automatiserte tjenester (roboter, spidere, indeksering m.m.) samt andre fremgangsmåter for
systematisk eller regelmessig bruk er ikke tillatt uten eksplisitt samtykke fra RCMarked.